Usch!

Såg dagens avsnitt av favoritserien Desperate Housewives ;) där det var en liten fortsättning ju.. Renee hade i förra veckan berättat för Lynette att hon hade haft sex med Tom för 20 år sedan! Det var då Lynette & Tom hade haft en paus, för att tänka efter vad de verkligen ville & därefter förlovade de sig.. Han hade inte mage att berätta det på 20 år :(

Hon hämnades lite på honom med att göra saker, tills Renee berättade att Lynette visste om det..

Strunt samma, om man har en paus i förhållandet så ska man inte hoppa i säng med någon annan, inte om man räknar med att få tillbaka sin partner efter pausen. Ibland kan en paus hjälpa två personer med ett förhållande.. Alla ser vi det olika, men hade jag haft en paus med min älskling & han hade haft sex med någon annan under den tiden, så hade jag inte velat ha tillbaka honom! Dels för att han varit med någon annan, sen för pausen hade varit för att hjälpa oss, inte ge han möjligheten att hoppa i säng så fort som möjligt, då hade han inte brytt sig speciellt mycket om kärleken..

Sen berättade Tom för Lynette att det aldrig har funnits möjlighet att berätta det :O dålig ursäkt! Säg istället att han inte ville berätta att han haft sex med hennes bästa vän, haha! Det finns alltid tillfällen att berätta saker, det är bara mesar som skyller på att det inte finns möjligheter!!

Jag kan inte hjälpa dig men jag hade lackat ur om jag hade fått veta det en tid efter, jag hade heller inte varit glad för det om jag fått veta direkt, tror inte jag klarat att ta tillbaka killen igen, då har ju han visat att han vill ha sex med andra ju.. Jaja, det är oförlåtligt oavsett, för har man ett förhållande eller paus så ska man inte vara med andra... Hade förhållande varit slut helt, så skit samma men inte annars... Oförlåtligt i mina ögon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback