Undersökning!

Som många har läst i bloggen så skulle jag på en viktig undersökning idag, jag blev förvånad men jag var faktiskt hur lugn som helst när jag gick dit :P Mamma & älsklingen var med mig, men ingen av de fick gå med i undersökningsrummet. Det var en snäll gynekolog som pratade lugnt & fick mig att förstå vad undersökningen & proverna gick ut på..

Han berättade innan vad han skulle göra, men undersökningen blev kortare än vad han trodde.. Han sa att med ögat såg allt bra ut, men under tiden han undersökte så började det låta annorlunda, mindre bra.. Sköterskan som var med frågade lite om mitt namn & vad jag gjort med handen, de var trevliga & deras lugna humör fick mig att fortsätta vara lugn.. Så nu har två olika prover tagits & det ena fick kan klippa av, vilket faktiskt kändes & båda gick sköterskan direkt med till patologen (stavas?)... Sen berättade han lite efter undersökningen, att det kan vara något, men samtidigt så inte... Jag hoppas verkligen inte att där är något, men han såg något som hon på gynakut inte såg, så man börjar undra lite hehe.. Om där är något får jag svar om 2-3 veckor, kanske tidigare, är där inget kommer jag bli kallad på nytt om 6 mån...

Dock berättade han en annan sak, som jag varken berättade för mamma eller älsklingen, det håller jag för mig själv, vill inte riskera att det kommer ut, inget illa menat men det han berättade om vad han såg vill jag verkligen inte att någon ska få veta.. Det kan komma ut när det är klart.. Det är riktigt personligt för mig..

Jag gick dit för att ta ett prov, men fick istället ta två.. Så orolig är jag, det erkänner jag! Men vill någon veta något så kom till mig, fråga inte ut de som vet vad som händer med mig, jag accepterar mer om ni frågar mig!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen för att sova.. Tro mig, det är inte roligt att blogga, det har tagit mig nästan 20 min bara att skriva detta inlägg, jäkla skit.. Nu värker handen så jag ska bädda ner mig, måste ju upp tidigt imorgon, blir nog en lång dag för min del.. Sov så gott, Natti Natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback