Tusen Tack :D

Vill bara säga tusen tack till underbart snälla människorna som det finns i denna värld, som vill göra allt & som skulle kunna offra mkt för att hjälpa mig nu när jag är "handikappad"... Det finns en helt underbar själ som ville åka hela vägen ner till Malmö för att hjälpa mig, tre av vännerna har erbjudit sig sin hjälp :) det betyder otroligt mycket vill jag lova, att ni få vill skämma bort mig med hjälp :) trots att jag bara har en hand gipsad så fick jag ett gulligt krya på dig kort med posten idag ;) tack tack!

Folk ska inte behöva skämma bort mig, men tack till dig min ängel som har gjort det trots att du är mil bort ;) tycker mycket om dig vännen :) du ville åka ner & vara här tills gipset ska bort men du ska inte förlora jobb på det, ditt samtal innan hjälpte, även dina gulliga sms muntrade upp mig ;) Natascha, du är bäst :D min hjälte & ängel som stöttar mig igenom detta.. För er är det inget, men för mig påverkar detta mycket, speciellt med skolarbetet.. Jobbigt att skriva med en hand..

Ibland vill man bli bortskämd, speciellt när man har det jobbigt & halvt handikappad, men drömma kan jag alltid ;) tack för att du Natascha ville komma ner & skämma bort mig lite, hade erbjudit samma sak för dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback