Trötter :P

Nu känner jag mig rätt så trötter i kroppen min :P & så har jag två tidiga morgondagar kvar :) hela dagen har jag varit så glad, jag har känt mig speciellt glad & allt har känts såå bra, speciellt med älsklingen ;) inget ska kunna förstöra den glädjen även om den snabbt kan ändras igen :O

Ja, jag mår fortfarande dåligt men att jag känner mig glad är bara ett tecken på att det kan bli bättre igen & att det kanske finns hopp om att jag kan komma på rätt håll & bli mitt rätta & glada jag igen ;) jag tar en dag i taget, så länge det inte blir tjafs/missförstånd på sms eller när man ses (gäller med vem som helst) så kommer det att gå lättare för min del att må bättre igen :D så bråka inte med mig om ni vill ha tillbaka samma mysiga, glada, lyckliga osv tjej som jag brukar vara :)

Kvällen kommer att bli lugn för min del, jag får se om det blir något speciellt skrivande i bloggen eller om jag bara kopplar av på annat sätt istället.. Jag har precis tagit en varm & uppfriskande dusch ;) nice, senare blir det big brother & därefter väntar faktiskt sängen på mig, om jag inte hinner somna innan, haha!



Kommentarer
Sandra

VAd tråkigt hoppas du får chans nästa gång då. Hur är det annars medd dig då??

2011-03-03 @ 15:16:46 | http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback