Torsdag!

Hahaha, jag hittade en gammal bild på datorn :P eller det har legat på minneskortet! Så gammal är den dock inte, det måste vara någon gång under sommaren 2010 :D I think!

Nu blir det inte så mycket mer bloggande för idag, nu ska jag snart bege mig till LIAn, ett kärt återseende hoppas jag det blir, haha!

Men jag kommer att uppdatera bloggen senare ikväll efter att jag har kommit hem igen!

Jag ska även få hinna med att träffa älsklingen en stund innan, så han kommer också snart förbi en sväng, älskar att träffa honom, det är lika mysigt varje gång & jag känner hur glädjen sprider sig runt i kroppen på mig, hihi..

Vill ni komma med förslag på vad ni skulle vilja läsa om i bloggen? Jag hade även tänkt börja igen med mina tips till läsarna, saker som jag kan rekommendera osv..

Men jag vill även höra från er läsare vad ni skulle vilja läsa mer om osv, jag är öppen för alla förslag så var inte rädda för att säga till ;) jag blir bara glad :D Hörs senare ikväll..!!

Finns på mobilen, men svarar endast på min rast & när jag har slutat :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback