Tisdag :)

Underbart väder ute med solsken :D mee like! Jag satte mig ute på gården i solen en stund & det kändes jätte bra :) Jag vaknade imorse, jag mådde sjukt illa & det kändes i magen.. Det är nu tredje dagen med illamående :O varför!? Jag var uppe en stund men la mig sen igen, för att gå upp vid halv tio tiden :) det är skönt ibland att ligga & dra sig.

Idag har jag faktiskt ändrat om i mitt rum, det ser lite större ut nu :) det är lite kvar att göra, men inte så mycket faktiskt, men det blir bra när det sen blir helt klart & så som jag vill ha det.. Jag har även hunnit med att plugga lite, för det behövs det med, haha!

Mitt illamående kommer & går :O det är helt sjukt alltså! Undra vad det kan bero på :S

Som jag nämnde igår så håller de på att byta fönster på området, igår målade de balkongen men de kunde ju ha förvarnat för idag :P hahaha! Trodde jag skulle få en hjärtinfarkt eller något så skrämd som jag blev.. Jag sitter här, kollar lite på datorn & tvn, helt plötsligt från ingenstans hör jag ett jäkla ljud utanför.. Jo, där är en man som tar av fönsterkarmarna i burspråket på utsidan :O shit, det hade jag ingen aning om, så lite rädd där blev jag.. Sen försvann han, sen kom han minsann tillbaka igen & tog resterande tre fönster, haha.. Så det är nog snart de ska byta alla fönster helt :) det ska bli skönt när det är över..

Annars händer väl inte så mycket mer idag, jag har dammsugat, gjort lite i mitt rum, tvättat lite, ska snart ta disken från igår & sen blir det en lugn kväll för min del :) jag ska skriva klart min bok, jag tycker det är på tiden att den blir klar nu :) sen ikväll börjar Desperate Housweives igen :D :D yey, finally ;) hade jag haft sällskap så hade jag mer än gärna tagit en promenad i detta underbara väder :)

Uppdaterar mer sen :) see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback