Tisdag :)

Förlåt för dålig uppdatering, men det beror lite på att jag har stukat två fingrar i söndags kväll, eller så hamnade nerven fel, men det gör ont, då menar jag ont.. Så har inte känt för att skriva något här heller.. Dock så trotsar jag smärtan jag känner, gör saker ändå för inget kan hindra mig, men påstå inte att jag ljuger för då önskar jag verkligen att NI fick det själva!! Jag rör den så mycket jag kan, försöker få bort smärtan, jag vill inte ha det så, speciellt inte när jag ska jobba snart (inte idag då)...

Nu kommer det bli förändringar, f.o.m imorgon!! Jag kommer att VARA, göra osv precis som alla andra vill, jag tänker rätta mig efter hur andra vill jag ska vara, på så sätt kanske de slipper klanka ner på mig.. Påstå inte att det enbart är era åsikter för då borde ni söka hjälp, för man säger inte såna saker till en person bara för att man inte är som dem vill liksom.. Det visar bara att där finns INGEN som accepterar & respekterar mig för den person jag blev när jag förändrade mitt liv, kanske var det en lögn som jag fick höra att jag blev en så mycket BÄTTRE person :O
Men fortsätt ni sparka på lilla mig som redan ligger ner, ni verkar ju älska det nu så varför inte fortsätta... Men öppna era jävla ögon & se hur ni beter er så kanske ni slipper gå miste om något som ni kanske ångrar sen!!! För jag orkar inte med detta längre.. Inte undra på att man mår dåligt, känner sig värdelös, blir irriterad, höjer rösten, känner sig ledsen, blir känslig osv, när folk ändå inte kan bete sig som en normal människa mot mig, som om jag faktiskt är värd något i deras ögon, för så känns det verkligen inte just nu :((( tyvärr!!

Jag vill vara mig själv, men då får man alltid höra en massa som många påstår sig vara "deras åsikter". Köss mig någonstans för det är inte normalt liksom, sen skriva elaka kommentarer i min blogg för att jag ville skriva av mig i lördags, det bevisar att något inte står rätt till, för annars hade personen/personerna inte gjort det liksom...

Nej, jag känner mig påkörd & stucken med en kniv i ryggen just nu, jag känner att mitt förtroende för folk börjar blekna eftersom kan ingen behandla mig med respekt, räkna då med att jag gör precis samma sak tillbaka!!!! Och ha inte mage att påstå ni gör det, för då hade jag inte fått skiten för så mycket, eller hört så mycket så fort man inte är som NI VILL ATT JAG SKA VARA!!!

Så räkna nu inte med att jag tänker yttra mig om något, jag tänker inte säga ifrån om något stör mig, eller om något känns fel osv. Jag tänker låta folk få behandla mig precis som de vill, så ska vi se hur länge jag kommer att finnas kvar, så kanske dem mår bättre & tror att dem är bättre..

Jag behandlar folk precis som dem behandlar mig!!!! Nu har jag skrivit av mig, men precis ordagrant det jag känner just nu, finns i min "dagbok" som bara VISSA personer få lov att läsa, dem jag litar mest på!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback