Snart så ...

... är väskan packad :) jag väntar bara på att de sista kläderna ska bli torra, sen åker de också ner i väskan! Skönt att ha den klar innan kvällen, annars blir det alldeles för mycket stress imorgon :S

Många säger att dessa dagar kommer göra gott för mig, det kan mycket säkert vara så, eller jag får helt enkelt hoppas på det bästa :) dels kommer jag träffa alla underbara klasskamraterna, sen dessutom få träffa min kära vän Natascha :D det som kommer göra gott för mig är miljön, där uppe är det såå otroligt fint, det är lugnt, mycket friskare luft & det är en helt annan känsla att vara där.. Dock är jag rädd att när jag åker hem igen, så stannar det goda där & att det kommer bli likadant när jag är tillbax igen :O :S jag hoppas inte på det, men rädslan finns där ändå.. Sen är jag mer orolig för att åka denna gång än vad jag brukar vara.. :S jag har ingen anledning till det, men jag kommer att vara det ändå... Det blir lätt så när man fått veta lite mer om saker & ting... Men jag är hemma på fredag igen :D efter en lång natts resande, haha! Jag har åkt det innan & det är nog det sista jag ser framemot, men jag kan alltid hoppas på det bästa :))

Det har blivit lite bättre med mitt mående, jag är mer glad & ser framemot saker på ett annat sätt nu! Jag är positiv även om vissa saker kan verka negativa när jag nämner de, men det är bara oro liksom.. Dock har jag en bra bit kvar, för jag kan ha timmar då jag verkligen är så pass nere att det nästan kan bli kaos hos mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback