Schema :D

Idag fick jag schema för de sista veckorna som jag har LIA efter att vi har varit uppe på skolan, jag fick det samtidigt som handledaren hade ett samtal med mig innan jag gick hem! Jag är nöjd med schemat, helt ärligt :) han sa även att om jag ville byta en kvällstid mot morgon istället så går det bra, det är bara för mig att säga till innan, minst dagen innan :) jag tar hellre morgon än kväll :P men där finns en fredagskväll då jag kommer att vara där, då blir det skoj att ha kvällen :) annars föredrar jag att ha morgon, men kommer ändå att ha någon kväll :P dock skönt att ha ett schema för alla veckor framåt, den absolut sista veckans schema får jag snart, när tiderna för ordinarie personal är satta :P haha!

Den veckan då jag ska till gyn, då systrarna med respektive & barn kommer ner, då hela släkten ska samlas osv, den är alldeles perfa ;) av hela veckan så har jag TVÅ dagar :) haha! Men det kommer bli tre, för jag kommer ta igen en dag på måndagen, så den veckan har jag LIA endast mån, tors, fre (korta dagar), sen ledig måndagen efter den veckan :D så det är minsann inte helt fel ju, haha! Det känns extra skönt att vara ledig just den helgen, speciellt när alla är samlade, det ska bli skoj :) men spännande & se om vissa ens kommer att prata med varandra p.g.a saker som har hänt :S

Nu ska jag blogga vidare & helt enkelt koppla av hela kvällen :) imorgon är det upp tidigt & jobba, haha! See ya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback