Otrohetstecken :(

Om du är i ett förhållande där du är osäker på din partner, du kanske är rädd att han/hon är otrogen, det finns en rad olika tecken på att din partner är otrogen! Det behöver självklart inte stämma överens med din partner / förhållande, men det är vanliga tecken!

Vart går gränsen för otrohet? Får man lov att fantisera med någon annan? Är en flört otrohet? Det finns tusentals frågor kring det..

Jag kan inte acceptera otrohet, det är det värsta som finns, jag har varit med om det förr, jag vet hur det känns, det sveket man känner i kroppen osv. Nej, jag kan bara inte acceptera en sådan sak!

Många ser gränsen för otrohet olika, men för mig går det vid en kyss! Min partner ska inte kyssa andra, jag vill heller inte att han fantiserar om andra, inte ens tänka tanken på att ha sex med någon annan, inte viljan heller för den delen. Min partner ska inte heller flörta/charma med andra, det känns inte heller rätt om han skulle sitta & kramas med en annan tjej, även om det bara är en vän liksom.. Något jag alltid kommer vara rädd för, det är att min partner skulle vara otrogen mot mig, hur mitt liv skulle rasa ihop i raket fart, det skulle inte funnits något kvar av mig... Nu skulle vi inte prata om min syn på otrohet, här nedan följer olika tecken!!


VANLIGA TECKEN PÅ OTROHET!
  • Ett vanligt tecken på otrohet är att din partner plötsligt har en mycket hög mobilräkning utan att kunna förklara varför.

  • Ett annat vanligt tecken på otrohet är att din partner växlar mellan att ömsom dra sig undan och ömsom vara ovanligt kärleksfull och närvarande.
  • Om din partner verkar glad men har hela tiden tankarna på annat håll kan också det vara ett tecken på otrohet.

  • Kanske din partner har skaffat sig ett nytt fritidsintresse som tar upp allt mer tid som du dessutom inte får följa med på. Detta kan också vara ett tecken.

  • Flera tecken på otrohet kan vara om din partner drar sig undan och skickar sms utan att kunna uppge vem de är till.

  • Tecken kan också vara om din partner plötsligt har börjat bry sig mer om hur han/hon ser ut och har börjat göra sig finare än vanligt när han/hon ensam ska gå bort.
  • Ett tecken kan vara att din partner arbetar mer övertid än vanligt.

  • Ytterligare ett tecken är om din  partner ljuger om var han/hon varit eller ger osammanhängande förklaringar som inte går ihop.
  • Din partner stannar ofta uppe vid datorn efter du gått och lagt dig och mailar okända personer är ett vanligt tecken på otrohet.
  • Ett sista vanligt tecken på otrohet är om det har börjat ringa någon som lägger på när du svarar och din partner har även börjat gå undan för att svara när det ringer.

  • Känslomässigt distant!
  • För upptagen för att spendera tid med dig!
  • Är inte lika tillgiven längre!
  • Du får aldrig vara med & umgås med din partners vänner/kollegor!
  • Och det allra vanligaste, din partner vill ha mindre sex än innan, eller inte "klarar av" att ha sex lika mycket/på samma sätt mer!



Kommentarer
Din Fredrik

Det finns inga ursäkter för otrohet. Det är en skam och för jävla dåligt, Glad jag träffade dig som jag litar på

2011-03-19 @ 09:21:18
Nina

Jag håller med Fredrik till punkt och pricka, det är ingen som ska bli förlåten för att de varit otrogna alls. Det är det äckligaste sveket en människa kan åstadkomma.

2011-03-20 @ 08:50:29 | http://theresia-rosentjejen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback