Nu kallar ...



... underbara sängen på mig!
Jag känner även hur ögonen börjar gå i kors på mig :P så jag stänger datorn & kryper ner i sängen för att sova bort ett par timmar! Det kan verkligen behövas!
Imorgon är min ledighet slut, det ska bli ett kärt återseende på LIAn imorgon kväll & sen morgonpass hela helgen :O men jag klagar inte, för nästa vecka är helt klart bäst :D jag har LIA två dagar på hela veckan, hahaha!

Nu börjar jag snart bli mer nervös inför tisdag :O en av sakerna som oroar mig blev fick ett svar idag & den saken behöver jag nu inte ens tänka på :D jag blev såå otroligt glad & lättad!
Nu är det bara den tunga biten kvar, men jag ska inte tänka på det (så gott jag kan), så får vi se vad som sker på tisdag med den saken.

Men nu blir det sängen & sova gott några timmar :D
Önskar att älsklingen låg bredvid mig, saknar honom när jag ska sova, att få sova bredvid honom, mys ;)

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback