Lördag!

Gårdagen var inget bra, helt ärligt jag vill bara glömma hela jä*la kvällen rent ut sagt! Jag har inte känt ett sånt svek på väääääääldigt länge, för detta var ett helt annat svek än vad jag varit van vid tidigare.. Jag litade på personen, jag har aldrig litat så mycket på någon förr som jag gör med denna person.. Jag ångrar att jag berättade, för jag berättade det i förtroende, det är känsligt för mig & så berättas det vidare.. En sån sak ska inte råka slinka ur hur orolig man än är, för då är det väl jag som ska berätta, inte någon annan.. Så mitt förtroende för personen fick sig en känga (om det stavas så i detta uttryck?).. Det hade kommit fram förr eller senare, men ber jag snällt att inte berätta då ska man inte heller det oavsett vad liksom.. Sen påstår sig personen att det är inte hela världen, nej det är det inte men vågar jag berätta något mer i förtroende i fortsättningen!?? :O det är det som oroar mig, jag fick även tankar på vad mer som har berättats, skvallrats osv, för lura inte mig att inget är sagt för det går jag inte på!!

Jag vaknade för en halvtimme sen, jag har endast sovit två-tre timmar inatt, jag är trött som sjutton just nu, men jag ska ändå iväg till praktiken & göra mitt bästa :) jag var glad när jag vaknade, jag trodde bara att det var en elak dröm jag drömt men insåg snabbt att det var verklighet & blev nu lite nere :( men det går väl över under dagen hoppas jag!

Ha en bra dag, det ser ut att bli sol så njut om den tittar fram :D



Kommentarer
Din Fredrik

akta hela världen går under

2011-03-19 @ 23:11:56
Nina

Hej vännen, för mig vet du att du kan berätta saker i förtroende. Personer som inte kan hålla saker i förtroende som de får veta, ska inte få veta ens allra mest privata saker som händer/hänt.

2011-03-20 @ 08:48:45 | http://theresia-rosentjejen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback