Ingen LIA !!

Det blev ingen LIA idag, men det var bäst så! Jag skulle ha gått dit, var klar & allt men sen fick jag tillbaka den känslan i kroppen & då blev det att jag stannade hemma istället. Jag ringde dit & pratade med min handledare & han sa inte något om det, han verkade ändå inte bry sig, haha. Men imorgon har jag morgonpasset, så innan jag slutar ska vi ha ett samtal, där jag ska prata mer med honom.. Jag kunde ju lika bra ha kvällen imorgon, för först var det bestämt jag skulle träffa älsklingen för vi skulle slänga, men det blev inget men trodde han ville ses ändå, men tydligen så inte, så jag kunde ju lika bra ha jobbat kvällen imorgon ändå.. Aja, nu har jag morgonpasset så nu får jag hoppas jag hittar något att göra imorgon kväll, annars blir jag skogstokig, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback