Hugger av ...

... min hand NU!!! Jag tänker inte klaga eller gnälla, men det gör ju så fruktansvärt ont :( emellanåt vill jag bara skrika eller gråta, jag klarar emellanåt inte av smärtan. Nej, jag är ingen mes för det, men den handen är just den som är viktigast för mig, speciellt när jag ska skriva skolarbete. Jag är ledsen, men funkar inte den handen helt så känner jag mig halv handikappad!

Jag har trots smärtan & svullnaden gjort saker i den mån jag kan, för jag vet att det behöver göras! Jag var med & slängde idag, då small det av, jag fick panik liksom.. Jag ska slänga ner en kartong som knappt väger något men som inte håller ihop helt, då står han ivägen så jag vrider till handen för jag inte ville det skulle ramla utanför, det kändes minsnn en stickande smärta i hela kroppen, rakt igenom! Jag trodde jag skulle svimma så ont det gjorde.

Mamma har kollat på min hand nu ikväll, hon säger den är svullen + att på insidan ser det ut som att en nerv eller sena har svullnat, man känner riktigt det.. Hon tycker jag ska kolla upp den, hon tror inte detta går över de närmsta dagarna & jag ska jobba på torsdag :O hahaha! Hon tror det är en spricka, det är inte brutet, så mycket vet vi men en spricka eller någon nerv som kommit ikläm.. Jag vill kolla upp det, men när finns tiden till det? Imorgon bitti ska de byta fönstren på gavel sidan, så jag får hålla koll på lägenheten...

Jag försöker röra på handen, kan jag leva med smärtan i magen kan jag leva med denna, problemet är nu att jag inte kan bära tyngre saker med den, knappt hålla ett glas, då skakar handen & gör jätte ont, hahaha! Varför har alltid jag oturen med mig för!??? :O - jag är en otursfågel, men jag är van vid det, alltid är det något, suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback