Hemma igen!

Nu är man hemma igen, eller jag kom tillbaka till Malmö med nattåget redan i fredags 06.15, men sen har jag varit hemma hos älsklingen & nu är jag helt hemma igen :) det har varit en givande vecka för min del, även om det funnits stunder då jag velat gräva ner mig :O men med trevliga klasskamrater så fanns humöret uppe ändå :)

Jag kommer att skriva en uppdatering om dagarna om en stund. Det har varit snö & kyla, det kom mer snö en av dagarna, men det har även varit härligt solväder :D såå mys ;)

När jag kom tillbaka till Malmö kom paniken direkt till kroppen, det var underbart att mötas upp av älsklingen på stationen, men samtidigt kände jag hur det vred sig i kroppen, för snart skulle verkligheten börja igen, samma vardag, med samma saker osv.. Det gjorde mig nervös & lite skräckslagen, jag började må så bra där uppe & nu är jag tillbaka här igen.. Dessa dagar gjorde mig gott, men jag var ändå på glatt humör när jag kom tillbaka igen :) så det är väl en positiv sak, hehe! Senare ikväll kommer jag att ladda upp lite bilder från dagarna, ja eller så blir det imorgon, det återstår att se, hihi.. Får se när jag orkar :)

Men samtidigt så är det skönt att vara hemma igen :D nu kommer stora förändringar att ske, i små steg men detta är början på något så mycket bättre än innan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback