Helgen <3

För min del började redan helgen i torsdags vid 14-tiden när jag slutade min LIA :D jag har dock redan skrivit om det i tidigare inlägg (om tors & fre)...

Igår, lördag blev jag väckt av sms från älsklingen, jag steg upp, gjorde lite gröt till frukost & tog en dusch & klädde på mig.. Sedan hämtade han mig här nere, vi körde in till stan & ut till Jägersro där jag fick hjälpa till med kläder till honom :D det var skoj! Vi åkte sedan ut vid Bulltofta & där gick vi i det härliga vädret, okej det blev lite knas i början men ordnade sig till slut, men det var mys & såå underbart fint väder ;)

Efter promenaden gick vi en runda på XXL Lutz, första gången jag var där, man såg mycket fina saker, så dit kommer jag att gå igen, dock var där mycket som var så dyrt :( sen fick man inspiration om man en dag flyttar ihop med älsklingen ;) hihi..

Sen körde vi förbi där jag en gång bodde, där jag trivdes sjukt bra & ångrar att vi flyttade ifrån.. Det väckte starka känslor att se huset ;) både bra & dåligt..

Därefter körde vi hem till älsklingens kompis & hans sambo :) det är trevliga personer :) Det blev China box på Svågetorp, mums. Det var längesen jag åt det, men tycker om sådan mat :) sen åkte vi hem till de igen, där det blev Wii :) jag tittade först, men sen var jag också med & det var faktiskt riktigt roligt :)) så kvällen blev trevlig :D

Sen åkte älsklingen hem till mig, blev lite mys innan vi båda somnade & inatt sov älsklingen lite oroligt, han mumlade till emellanåt men jag höll om honom istället ;) imorse blev det mys, sen gjorde jag frukosten till oss medan han duschade sen körde han till jobb :)

Jag själv sitter lite vid datorn, tvättar en massa & försöker packa ner lite också :) hehe! Åker ju ifrån Skåne imorgon :( något jag både ser framemot men samtidigt så inte, inte när det oroande känslan finns i kroppen.. Uppdaterar lite mer senare idag :D



Kommentarer
Nina

Veckan ifrån Skåne kommer göra dig gott min fina vän. Hade jag kunnat och inte haft annat på schemat, så hade jag gärna följt med dig upp. Hoppas det kommer lösa sig med vissa saker.

2011-03-06 @ 13:57:23 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback