Godmorgon!

Usch vilken natt & vilken morgon :( jag har vaknat till ett x antal gånger, haft svårt att somna om igen, imorse vaknade jag med ordentligt illamående! För fasiken, nu är det femte morgonen då jag mår illa, någon som kanske kan tala om vad det kanske kan bero på? Nej, kom inte med att jag kanske är gravid för det är jag INTE, så detta är något annat.
Jag ville ha en sovmorgon idag för att jag ska jobba kväll & morgonpass imorgon, men shi där fick jag med det :( men jag ska snart gå in i sängen & vila lite till, så kanske jag blir piggare! Då jag har vaknat till x antal gånger så har jag haft lite tankar i huvudet, som bara har snurrat runt på mig! Emellanåt är det jobbigt, men det får vara så! Det kanske är ett tecken på att det inte kommer bli så mycket bättre med något än vad det är nu & då menar jag med allt i livet, det kanske är så här som det ska vara, som det är nu :( vem vet!

Nu ska jag vila lite, kanske uppdaterar lite innan jobb! Annars får ni ett inlägg när jag slutat ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback