Gästinlägg från Nina :)

Hej Manella och ni andra som läser hennes blogg. När hon ser mitt och hennes fästmans inlägg blir hon nog glad. Det är mycket som händer som man önskar man kunde ändra på som är gjort.

Manella och jag har varit vänner länge och det sticker jag inte under stolen med. Vi har våra konflikter och så, men det löser vi oftast ganska snabbt, så det blir glömt. Det är skönt när det är så. Hoppas så att hennes vecka ifrån Skåne gjort henne gott och att hon kan må bättre av luften och atmosfären där uppe. <3

Kommer inte ihåg vilken dag vi började prata Manella och jag. Första gången vi sågs efter "Tjejer och Teknik" från högstadiet 1998 eller 1999. Det spelar ingen roll, men vi hade roligt den veckan och vi fick kontakt och pratade mycket då.

Sen sågs vi inte igen förrän på gymnasiet då jag skrämde henne i korridoren på skolan och överraskade henne. Det gav oss båda ett gott skratt den gången. Sen dess har vi inte släppt varandra. Vi började med må brev som vi la i varandras skåp under en period och vi bytte adresser och sen började vi umgås på fritiden efter skolan.


Sen har vi inte setts så mycket, men vi är ändå vänner som inte alltid är överens om allt. Uppstår det konflikter mellan oss, så löser vi det ganska så snabbt. Det brukar inte vara så länge när vi blir oens.

De gånger vi umgås längre stunder, brukar vi fota varandra och det har blivit mer sporadiskt nu sen hon började plugga och jag har fått mer jobb. Det är roligt att vi inte sitter hemma sysslolösa och det respekterar jag. Så är livet. Vi får ses när du kommit hem. Kanske till helgen eller så. Vi får se.. Vi hörs och hoppas du haft det bra nu när du fått vara ifrån Skåne nu ett par dagar.

Kram på dig min vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback