Gäst inlägg Fredrik

Då Passar jag på att skriva ett inlägg här. Mitt hjärta vet inget. hon lär märka det först  när hon kommer hem hehe.
Manella  mitt hjärta är tjejen i mitt liv som fånga mig med storm. JAg trodde inte på kärleken innan jag började träffa dig. Hade helt gett upp den. Tyckte det fanns ingen tjej som passade mig. Jag var kräsen och blev aldrig kär. Men en dag tog jag chansen att få träffa dig. Det var nog det bästa jag gjort i mitt liv. Jag föll  för dig väldigt snabbt och kände att detta är tjejen jag vill  ha i mitt liv. Du skulle tillhöra mitt hjärta. Nu finns du där =) och du kommer alltid  finnas  där .  Livet har blivit roliga och mycket ljusare sen vi träffades.  Du har ett hjärta av guld och jag är stolt och glad att få vara din pojkvän.    Jag kommer alltid  ställa upp för dig i med och motvind. Jag gör allt för dig och att du skall  få må bra.  Du ger mig så mycket kärlek som ingen annan kunnat ge. Detta fanns bara i mina drömmar. Vem kunde tro det kunde bli verklighet.  Som jag sagt tidigare alla har sina olika drömmar, men jag har redan hittat min dröm och det är du mitt  kära  hjärta  




Älskar dig mit underbara hjärta. Många kyssar kramar och pussar  till dig.  Ses  när du kommer hem på fredag.  Längtar massor efter dig.



Kommentarer
Nina

Fint inlägg från Fredrik! :)

2011-03-09 @ 16:55:40 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback