Fredag :)

Yey, det är fredag igen :) men jag jublar inte denna gången, för denna helg jobbar jag, suck! Men samtidigt så är det skönt för då har jag något att göra, annars hade planerna inför denna helgen sett ganska så tråkiga ut, haha! Men nu slipper jag att tänka på det :D imorgon ska jag träffa en av mina närmsta vänner, det ska bli skoj för vi har inte setts på snart fyra månader nu! Nu ikväll vill jag göra något, men min kropp säger något annat, den orkar dock inte så mycket längre :( det är ett mirakel att jag orkar med min LIA.. Men jag klagar inte för jag överlever ändå :D det blir väl en lugn kväll hemma, inte alltid så roligt denna fredag men inte mycket att göra åt när kroppen är som den är.. Jag får helt enkelt underhålla mig själv här hemma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback