Fönsterbyte :)

Där är både för- och nackdelar med de nya fönster som vi nu börjar att få, men det behöver jag inte skriva om här. Vi är sista huset på området, så idag börjar de med gavelsidan, så mitt fönster i rummet & de i burspråket är helt borta nu :) man såg under tiden att det faktiskt är på tiden att de blir utbytta, haha! Två av alla fönster gick sönder när han skulle ta ner de, för de satt ordentligt fast & nu springer här en massa folk, som plockar bort allt, ska in med de nya fönster vi ska få... Nästa vecka börjar de antingen med entrésidan eller baksidan, men det kommer bli otroligt skönt när allt är helt färdigt, så man kan ha det som man vill :) Jag har parkerat mig i köket, annars känner jag mig ivägen & dessutom är det svin kallt i vardagsrummet, där är ju riktigt öppet, haha! Nästan så att man kan ha vinterjackan på sig inomhus.. Nu gör det för ont i handen så får sluta skriva.. Kanske kan lyckas uppdatera mer sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback