Dör av skratt :D

Jag kollade på dagens avsnitt av bb & jösses, jag nästan dog av skratt shit vad jag skrattade! Själv hade jag haft värsta paniken i deras ställe, men det var kul att se på!
Det är sjukhusveckan nu & när larmet går ska alla ut på gården, den som kommer sist hamnar i sjukstugan "helvetesrummet".. De skulle klara av att äta upp måltiderna, misslyckades de får de andra i huset ingen mat & jag tycker faktiskt synd om de!
De fick surströmming som de skulle äta *usch & fy*, Katerina fick spel & panik, lite elakt var det att hon är blind denna veckan & kunde inte se något.. Då var Gurkan så snäll att han ställde upp & skulle försöka, men det slutade med att de misslyckades :P under hela tiden, som de höll på, satt nog tv-tittarna & skrattade :D
Sen gjorde bb spratt med Rodney som kryper runt för han har "ryggskott", haha!

Vissa uppdrag & vissa avsnitt kan vara roliga att se på, andra är långtråkiga! Så det blir att jag vissa kvällar ser det, men jag hoppar gärna över det faktiskt, speciellt då man får se folk spy *usch*. Men denna veckan lär bli spännande så jag säger inget ;) hihi..



Kommentarer
FRedrik

de var ett riktigt roligt avsnit. skrattade med en del. Men blev fan själv illamående när dom höll på att spy nästan

2011-03-17 @ 07:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback