Denna kväll ...

... har varit lite upp & ner :S vid 16-tiden ringer syrran på dörren, hon var riktigt ledsen, hon ringde mamma & berättade vad som hade hänt, mormor hade fått åka ambulans till akuten :( syrran berättade om hur pigg hon var tidigare idag när de varit hos läkaren, så jag var riktigt rädd.. Jag var rätt så seg i kroppen så jag stannade hemma, istället passade jag Inez, vilket var trevligt =) när mamma ringde upp mig för att berätta, då sa jag att syrran var här så jag visste om det, mamma blev så orolig att hon kom på fel buss :( stackaren fick åka en omväg.. Jag har fått veta att det inte är så allvarligt med mormor, vad som hände vill jag inte skriva i bloggen, men hon hade skämtat med personalen på avdelningen, hon ska senare ikväll röntgas osv.. Så vi får se hur det går med henne, men just nu är det inte så pass allvarligt som vi trodde när hon åkte in, syrran sa att det lät så på hemtjänsten som meddelade henne.. Mormor är en riktig kämpe, hon är som en stålmormor :) men när hon blir sjuk så blir hon det ordentligt, det är synd om henne, hon förtjänar inte att drabbas av detta, min älskade mormor :))

Men det var en trevlig stund med Inez som mest kollade på barnkanalerna, men hon var så go med sina björnbär ;) sen satt jag i många andra funderingar, jag är rätt så orolig just nu :O jag önskar bara att jag kunde få veta, så att jag har en mindre sak att tänka på.. Sen ovanpå är jag orolig för nästa vecka, då jag ska på ny undersökning :S skulle gärna vilja ha besked på båda sakerna ganska så snart så att jag kan bli lugn istället för att ha det inom mig..

Sen fick jag även ett finger som inte ville sluta blöda :O jag diskade & skar mig på ena kniven, jag märkte inte ens något förrän det sved av diskmedlet & jag såg blodet :S usch! Det var inte farligt, men jag tycker inte om när det blöder på mig själv, då får jag panik, speciellt om det inte slutar liksom.. Men jag virade in det, så efter en lång stund kunde jag fortsätta & blodet var borta :) hahaha!

Men för övrigt så har väl kvällen varit okej antar jag, om jag bara kunde slippa tankarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback