11.03.04

Nu ska jag börja med, de som läst min blogg från igår, var där inte en enda som reagerade på att det stod "10.03.03" som rubrik? :P haha, jag var på förra året, samma när jag la upp min bild på face, men där upptäckte Camilla det, hehe! Men nu är det ändrat, så det står 11 istället för 10 :P

Idag är det fredag, även om det har känts som lördag hela dagen.. Älsklingen sov här inatt, men han visste inte om att jag var ledig idag, så jag skulle skoja lite med honom, vilket inte funkade :( aja, jag vaknade tidigt självmant, så jag sa att jag försovit mig, visade klockan stod på 7.11 då sa han bara "men hjärtat då" & vände sig om igen, hahahaha! Sen sa han att han ville köra mig till jobb, då berättade jag att jag faktiskt är ledig idag :) haha! Det blev lite morgonmys innan han körde :(

Jag tog det lite lugnt, försökte koppla av men kroppen vill inte ha ro :O förstår dock inte varför, men men.. Sen ordnade vi med det sista i stora sovrummet, eller där blev lite kvar men det ordnar sig snart så :) sen dessutom så är garderoben fixad så nu ska jag snart lägga in kläderna där istället, men det blir efter jag har kommit hem igen.. Sen la jag mig för att vila en stund, vilket var skönt men samtidigt jobbigt då kroppen inte vill ha ro.. Sen har jag bara kollat på lite film, sett två stycken faktiskt & den ena fick man sig ett gott skratt av :D

Ikväll har jag faktiskt gjort kladdkaka som smakade sjukt gott :D jag är riktigt nöjd, såå mums vad god den var att smaska på som lite fredagsmys denna kväll ;) nu blir det lite blogg, sen big brother & därefter väntar min sköna säng :D


Jag vet redan en som "beställt" att få kladdkaka när de kommer på besök ;)



Kommentarer
Nina

Jo, jag såg det med, men blev osäker, därför jag inte kommenterade det heller. Såg att Camilla hade kommenterat det, så jag tänkte inte mer på det sen. ;)

2011-03-05 @ 12:49:37 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback