11.03.03

Nu har snart torsdagen också sprungit sin väg :P det är ju fasiken fredag igen imorgon, redan!

Idag har det varit en riktigt bra dag på min LIA, från klockan 07 till 14 har timmarna sprungit iväg, det har varit mycket trevligt att få jobba med de som varit där :) de ser att jag har kommit in i arbetet & hur det funkar där, så det ser ljust ut för min del :D
Innan jag skulle sluta för dagen, hade handledaren ett samtal med mig, ett typ omdömessamtal för nu är vi i mitten av min LIA period :) så det gick bra, jag har redan fått ett VG för hela min LIA, jätte skönt, han tyckte att jag verkligen förtjänade det, yey! VG är det högsta vi kan få i våra kurser & på våra LIA perioder, så glädjande känns det.. När jag sen är tillbaka från skolan så har jag fem veckor kvar, som säkerligen också kommer att springa iväg :)

Jag åkte hem om, lämnade väska osv sen tog jag mig till ÖB för att möta vännen Nina :) vilket var roligt.. Men shit, vad jag blev kissnödig på vägen dit, kunde knappt hålla mig & det tryckte till ordentligt, trodde fasiken att jag skulle kissa på mig :P hahaha men fann en toalett.. Vi gick runt på ÖB, pratade & fick oss ett par skratt.. Det blev ingen lång stund denna gång men vi ses när jag kommit hem igen, då blir det foto dags också :D

Satte mig på bussen hem, som tog en evighet, fick ju byta buss som aldrig kom & väl hemma hoppade jag direkt i duschen & sen har jag kopplat av lite, eller försökt. Jag väntar på att älsklingen ska komma hit, längtar så & jag kommer hoppa på honom & bara krama om honom hårt ;) uppdaterar mer sen eller imorgon.. See ya & ha en fortsatt trevlig torsdag :D :D



Kommentarer
fredrik

söt bild på dig hjärtat

2011-03-04 @ 10:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback