♥ 10 underbara månader ♥

Idag passerar älsklingen & jag 10 helt underbara, fantastiska, lyckliga & kärleksfulla månader tillsammans jag kan än idag minnas känslan när vi stod den stunden vid hans bil den natten då han frågade om hur jag ville ha det & kände det för oss ;)

Jag är världens lyckligaste, jag är förlovad (något jag alltid drömt om), jag kan känna trygghet, säkerhet, har en pojkvän som älskar mig för den jag är, som ser mig som den rätta, vill leva sitt liv med mig ;) kan det bli bättre!?

Jag är förälskad & känslorna bara växer sig starkare för varje dag som går ;) han är min stora kärlek, mitt liv, mitt allt.. Jag är säker på honom, säker på oss & jag tror verkligen på oss, jag ser en ljus framtid tillsammans med honom :) jag saknar honom varje gång vi inte ses, tänker på honom ;) nu längtar jag tills vi ses igen.. Saknar honom sjukt mycket.. Mer om honom & vår kärlek kommer dyka upp emellanåt ;)

Älskar honom med hela mitt hjärta, över allt annat


Bara se på honom, hans fina ögon & underbara leende får mitt hjärta att smälta ;)
och han är MIN ;) hihi



Kommentarer
Nina

Det är roligt för er att ni håller ihop. Det är roligt och fint tycker jag. :) Ni kommer hålla ihop länge till. ;)

2011-03-02 @ 05:53:02 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback