1 Mars :)

Vart tar tiden vägen!? Nu börjar vi med Mars månad, redan :S men visst det är skönt på samma sätt.. Idag var det upp tidigt, det kändes lite jobbigt att vara tillbaka efter det som hände i helgen, men det ändrades ganska så snabbt :) dagens timmar har surrat iväg snabbt, det har varit en bra dag :) innan jag gick hem pratade min handledare med mig, jag fick de sista veckornas schema, utom den absolut sista för den är inte satt än, hehe!

Efter min LIA åkte jag hem, kopplade av lite & nu sitter jag vid datorn :) snart kommer syrrans dotter & hennes kompis, som vi ska passa under ett föräldrarsamtal i skolan! De ville spela Buzz så det ska de få lov att göra, haha!

Men annars blir kvällen lugn, ska inte göra så mycket faktiskt, även om jag hade velat träffa älsklingen idag, hehe! Men vi ses snart hoppas jag :) saknar även min vän Nina, henne vill jag också träffa snarast, var ett tag sen sist ju..



Kommentarer
Nina

Vi ses om imorn vännen min, så det är inte länge till. <3 Vi ska fixa lite ärenden du och jag tillsammans. :)

2011-03-02 @ 05:31:46 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback