Jätte glad :)

Godmorgon :)
Idag är jag lite gladare, idag har pengarna kommit in på kontot :D :D :D så nu kan man ha mat på bordet & slipper oroa sig för att inte kunna röra sig, hehe!

Idag ska jag & syrran till Värnhem för att hämta min mobil :) ja, jag byter mob men det är ENBART för att jag inte längre klarar av touch :( annars älskar jag den telefonen jag har nu, en Satio :) sjukt bra kamera, men jag ska ju kunna skriva med den med ju.. Men nu ska jag iaf ha en annan :) det är utan touch så nu kan jag skriva igen :D

Sen ska vi hem, det blir nog en fika med mamma tror jag & sen blir det att ordna lite mat & fixa till det :) Nina kommer också över efter hon slutat jobb så det ska bli skoj :) känns som en evighet sen vi träffades & vi har inte setts detta år så det ska bli riktigt skoj :) min närmsta vän <3
Även P kommer förbi med min nya dator :D jag är jätte tacksam att han ställer upp & står för en ny, nu när min gick sönder.. Han gick med på det, men enbart om det blev med Telenor istället, självklart :D

Så jag skriver mer sen :)



Kommentarer
Nina

Jo, det blev roligt och riktigt trevligt igår. :) Är glad att vi umgicks igår. Det var trevligt att prata med din mamma med, som alla andra gånger. :) Jag tycker om din mamma. ;) Vi får ses snart igen. ;)

2011-01-21 @ 19:15:23 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback