Jobbigt :(

Suckar & pustar :( det är fasiken jobbigt att inte äga en enda krona :( det känns både i kropp & själ faktiskt.. Att inte kunna köpa mat, att tillaga & äta, att knappt kunna röra sig osv.. Det känns sjukt jobbigt.. Jag är nog den mest fattiga just nu (medveten att jag inte är ensam, men känns så)..

Jag är en person som drar på det så länge som möjligt innan jag ber någon om jag kan låna pengar.. Jag skäms över att behöva låna, ingen ska behöva veta att jag är en total fattiglapp just nu.. Visst, det har hänt gånger då jag inte haft pengar, men jag har iaf haft lite så att jag kan få mat på bordet, eller kunna röra mig.. Detta är nog en av de första gångerna då jag är totalt pank!! :( som tur är varar detta bara tills torsdag, sen är detta elände över, men jag hör min magge kurra för hela slanten.. Får se om jag kan få ihop lite muffins, så får jag leva på det ikväll & imorgon.. Jag har inte ätit på hela dagen så nu klarar jag inte att äta någon middag (om man nu haft någon).. Hahaha!

INGEN ska tycka synd om mig, för det finns tusentals människor som är i samma situation nämligen.. Jag tycker inte synd om mig själv så, jag kände bara för att skriva av mig lite, det är ju inte något man direkt vill hamna i igen.. Hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback