Uppärksamhet

Nu så letar jag tydligen efter uppmärksamhet jag förstår inte ens hur han kan säga en sådan sak om mig.. Det sårade mig faktiskt, visst har han rätt att fråga men om han INTE hade trott det om mig så hade han aldrig ens behövt fråga.

Så här lät det: Är du alltid ärlig med det du säger till mig eller du letar efter lite uppmärksamhet?

Hur korkad tror han att jag är egentligen!? Jag har aldrig i mitt liv sökt efter uppmärksamhet, jag vill inte stå i centrum & jag drar mig gärna undan så att andra får uppmärksamheten oavsett situation. Jag bryr mig mer om andra, jag ser hellre att andra mår bättre & har det bra innan jag ens tänker på mig själv.. Hur fasiken kan man då leta efter uppmärksamhet??

Ska man inte kunna säga ett ord utan att folk tror att man letar efter uppmärksamhet? Därför kommer det bli svårt att säga saker till honom, nu när man vet att han tycker detta om mig det känns sårande att han ens kan tro en sådan sak om mig, men då kommer en del saker helt enkelt att förändras framöver...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback