LIA :D

Idag påbörjade jag min LIA som jag ska i tio veckor :D de första fem veckorna är det 35 tim/vecka & resterande 5 tim är för rapportskrivning :) sen blir det en intensivvecka uppe i skolan. Därefter är det fem veckors praktik fortsättning, då är det bara 27 tim/vecka för en dag i veckan ska gå till teori i Sinnenas Stimulering :)

Så det ska bli lite skönt att komma ifrån att enbart plugga :) hehe! Jag har bara varit på LIAn en dag, men det verkar vara trevlig personal, trevlig miljö & trevliga boende där :) så jag hoppas att jag kommer att trivas där.. Dock finns där inte mkt att göra emellanåt men det ska nog gå bra ändå :) man kan alltid underhålla de boende ju, hehe..

Efter praktiken mötte jag upp Camilla & Björn, vi tog bussen ut till Rusta :) jag skulle bara köpa parfym men kom hem med mer än det, hahaha! När vi sen kom hem satt älsklingen här med mamma :) härligt att se honom igen :D

Usch det känns i kroppen, är alldeles seg & mör, mår illa & känner en jobbig huvudvärk :( älsklingen är med min bror & kollar på spel till Ps3 :) passar på att ta det lugnt innan de kommer tillbaka igen.. :) Bloggar mer imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback