Första inlägget

Jag ville som sagt inte byta min blogg, men jag ville börja om på ny kula känns det som :) och jag tycker alltid att det absolut första inlägget är svårast att skriva :O & sen gick min dator sönder igår, så jag lånar mammas minipc & den är inte den enklaste att skriva på när jag inte är van vid den, haha :P

Men jag tror faktiskt att jag kommer att få skriva mer i bloggen imorgon eller något, jag känner inte mig speciellt glad över att skriva just nu :(

Det sms som jag fick av min älskling fick mig helt att bli nere, att han ens frågade en sådan sak :O & sen bara slutar skriva mitt i när jag säger hur det känns för mig.. Han kanske inte bryr sig nej, men jag gör eftersom jag älskar honom men när man inte får något vettigt svar ens eller får säga mitt, då känns det bara som att detta lutar på ett håll, men gnäll fan inte på mig sen :S

Natti Natti så får ni mer läsning imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback