En dag kvar

... innan min LIA börjar :S shit vad tiden har sprungit iväg, det känns inte som att man hinner med det som man verkligen vill göra ju :P men man får ta det då man är ledig, som tex nästa helg :D :D yey!
Imorgon är det söndag & då är det en hel del plugg för min del, suck men det måste göras ju.. Men ska inte slita ihjäl mig, för då är det kaos på måndag morgon när jag ska till praktiken, hehe!

Idag har jag varit på Entré med mamma :) även älsklingen vart med & det var skoj :) jag gick för mig själv ibland, för jag tyckte älskling & mamma kunde gå lite, det är skoj att se hur de kommer överens :) mee like.. Med mig hem fick jag ett par skor, ett par byxor & ett par linnen & kortärmade tröjor :D så nu har jag inte mer pengar kvar :( suckar!!! Innan vi begav oss hem körde vi in om Ica Maxi & handlade :)

Hemma spelade vi Buzz musik två omgångar :) sen skulle älsklingen köra hem :( men vi ses nog snart igen hoppas jag ;)

Nu sitter jag & spelar Betapet med mamma :) kanske älsklingen vill vara med, han sa vi skulle spela när han kom hem men har inte sett röken av honom än :P så vi får helt enkelt se... Samtidigt gör jag en liten header till min blogg, den blir inte riktigt som jag vill ha den men kommer en bättre sen längre fram :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback