Long time ...

... sen jag skrev i bloggen :P eller så lång tid är det väl inte men jag kan ju göra en kort sammanfattning av de två senaste dagarna som har varit..

Onsdag: Dagen bestod av mycket plugg, suck men det behövdes! Sen så städade jag lägenheten, plockade undan, dammsög & dammtorkade osv.. Vad gjorde jag mer? Nja, inte mycket.. Jag försöker hela tiden att må bättre igen, försöka få ett normalt hem att trivas i & jag försöker få tillbaka den glädjen jag en gång kände... Jag har älsklingen, min närmsta vän & min mamma som får mig att hålla humöret uppe ;) love you <3
Just de, spelade ju Betapet på kvällen :) med mamma, älsk & Camilla, haha!

Torsdag: Alltså denna dag, det har inte blivit mycket av den.. Kämpade imorse med det sista inför studierna, men det körde fast sig ordentligt, så jag gav upp.. Jag får helt enkelt göra en omtenta en annan gång, jag känner mig så ledsen för det :( men men, inte mycket att göra åt det.. Camilla var snäll & hjälpte mig med mina ögonbryn :) sen tog jag hand om disken, därefter gjorde jag vid i rummet sen begav jag mig till syrran för att hämta madrassen.. Så körde vi den till mig (halt ute btw) sen lämnade vi av den hos mig & tog med oss mina två madrasser till hennes källare.. Haha, där kom vi inte in, för det har blivit något fel med hennes lås, det lät som att vi försökte bryta oss in, men vi testade allt med det förbaskade låset :P haha... Men vi löste madrass situationen på annat sätt istället :))

Sen har jag spenderat kvällen hemma, kollat på CSI Miami, nu spelar jag Betapet med älsklingen & mamma ;) skojsigt denna kväll, hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback