Tisdag = Rulltrappa & mormor :P

Dagen började med en chatt med klassen & denna gången funkade det för min del, de hörde mig :) yey, denna nya datorn är helt klart bäst :D tycker mycket om den, haha! Efter chatten spelade jag lite Betapet & sen var det dags att göra sig iordning för dagen...

Jag har spenderat min tisdag tillsammans med mamma :) ja, hon är min mamma men även som en bästa vän, som jag kan prata med & umgås med.. Och det är något jag står för, även om vi inte alltid kommer överens om allt, men man har bara en mamma i livet :)
Det sägs att Skånetrafiken ligger på stationen på Triangeln, men icke sa nicke.. Först fick vi genomlida tre rulltrappor för att komma ner i tunneln, sen tänkte vi ta tåget till Centralen istället men det var försenat så vi gick upp det andra hållet & fick genomlida två långa rulltrappor.. Det påminner lite om tunnelbanan i London, haha! Då såg vi att Skånetrafiken låg bredvid stationen, haha..
Sen hade vi problem med bussarna att komma till Gustav, för att de bygger om på bron :( så först kom vi med en buss till Davidshall, sen med en annan som stannade runt hörnet, sen sket vi i det & gick dit.. Vi handlade lite sen begav vi oss hem till mormor.. :)

När mormor öppnar dörren säger hon hej till mamma, sen tittar hon på mig & säger "Nämen Manella, det var längesen jag träffade dig".. Hon är såå go :) sen satt vi där, fikade & snackade en massa & nu kommer jag att besöka henne lite mer framöver :) Efter besöket ville hon gå med oss men det kunde hon inte :( vi gick ner till min praktik för att hälsa på, han visade mig runt lite & jag fick hälsa på några av de som jobbar där.. Det ser ut att vara ett trevligt ställe jag ska spendera veckorna på :)

Idag har det inte blivit mycket pluggande, men jag valde det själv för annars kommer jag köra slut på mig själv & det vill jag inte ska inträffa.. Nu ska jag snart äta, så bloggar mer efter det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback