Mitt liv <3

Vi blev vänner 2005, när han lämnade Malmö blev våran kontakt lite sämre, men vi var fortfarande vänner :) i början av Mars 2010 tog han upp kontakten igen, eller vi började prata allt mer om detta med kärlek & att träffa någon! Den 27 Mars började vår resa tillsammans därefter fortsatte vi att träffas & trots min blyghet så tog denna killen mig med storm :) jag blev förvånad att just han ville fortsätta träffa mig, men samtidigt så vart jag glad & allt kändes så nytt för mig.. Jag hade rädslan inom mig att falla för honom, få känslor & sen bli sårad som jag hade blivit så många gånger innan honom! Det var gången efter att vi hade grillat hemma hos honom som jag började inse hur mycket jag tyckte om honom, jag hade den där underbara känslan som gick genom kroppen, nervositeten av att få träffa honom..

Valborgsnatten, alltså den 1 Maj stod vi nere på gatan där min bror & hans sambo bodde innan, då han frågade hur jag ville fortsätta & jag ville ju så klart det & då blev det han & jag :) jag kan inte beskriva känslan jag hade då, den går bara att upplevas, att kunna säga han är min var som en dröm, hihi.. Jag somnade med ett stort & glädjande leende den natten ;)

Det var på älsklingens 30 års fest den 29 Maj, som han sa "Jag älskar dig" för första gången till mig, jag blev rörd & det syntes på mig.. Ett litet tag efter det sa jag samma ord, första gången till honom & första gången någonsin till en kille :) ni läste rätt, jag har aldrig någonsin sagt det till någon annan, han är den absolut första & kommer förbli den som får höra det från mig ;)

Sen dess har vår underbara resa fortsatt tillsammans & jag är mer lycklig än någonsin tidigare :) vi har våra tjafs precis som alla har i förhållanden, men det är inget som får oss att skiljas åt. Jag är förälskad & mina känslor bara växer mer & mer för varje dag som går.. Det finns ingen/ingenting som kan få mig att lämna honom.. Han är den rätta för mig & det är evig kärlek mellan oss.. han är min stora kärlek, mitt liv, mitt allt. Utan honom finns det ingen kärlek & inget liv..

Den 21 November, även min 25 års dag förlovade vi oss & den 3 Dec fick vi ringarna ;) jag är världens lyckligaste tjej som upplever världens lycka med min älskade prins <3 det är snart 9 månader men det kommer att bli miljontals fler, för han är min :) hihi.. Jag litar på honom mer än jag gjort med någon annan, han får mig att känna trygghet, glädje, lycka, uppskattar det jag gör för honom, vår tid tillsammans & jag kanske inte borde säga det, men han ger mig mitt bästa sexliv någonsin hehehe! Det är inte det viktigaste, men en del av ett förhållande :P

Ni undrar säkert hur jag kan komma ihåg vår resa från början, men när man är förälskad & har funnit den rätta i sitt liv, så glömmer man inte såna saker.. Jag minns hur han tog mig med storm, vår första puss, jag minns allt :) hans ögon, pussar & kramar får mitt hjärta att smälta, jag ser bara honom, han är perfekt i mina ögon!

Jag älskar min ögonsten Fredrik över allt annat förlorar jag honom vill jag inte leva mer, jag skulle bli helt förkrossad..



Kommentarer
Din Fredrik

Tack för dessa fina och värmande ord. det behövdes. Älskar dig

2011-01-25 @ 12:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback