MItt självförtroende ...

... har fått sig en känga sen det blev riktigt bra för någon månad sen.. För er som läste min tidigare blogg kommer kanske ihåg inlägget "This is who I am", där jag skriver hur bra jag mår, vilket bra självförtroende & självkänsla jag hade fått & hur mycket bättre jag kände inför saker...

Allt det har fått sig en ordentlig känga :( hur får jag tillbaka samma igen!!?? Jag känner inte samma säkerhet längre, jag känner mindre trygghet i mig själv & jag mår inte lika bra.. Jag vill känna så som jag gjorde för typ fyra veckor sen, jag vill känna den glädjen med livet, jag vill känna samma underbara känsla som jag då gjorde :)

Jag skyller inte på andra, men lite av hur personer har behandlat mig dessa veckor har fått mig att bli en helt annan person än vad jag var :( det skrämmer mig för jag trivdes verkligen så bra som jag hade för några veckor sen.. Risken finns att jag går tillbaka till mitt gamla jag, då lämnar älsklingen mig ju :( även om han är lite skuld till hur det har blivit med mig..

Hur ska jag göra!? Jag vill ha det som det var för några veckor sen, men vet inte själv hur jag ska gå tillväga :( så finns det någon ängel där ute som kanske kan hjälpa mig?? Det hade uppskattats jätte mycket vill jag lova... Vill ju inte behöva förlora mitt livs stora kärlek för en sån här sak... Det skulle krossa mig totalt..

Nej, jag trivdes underbart bra med den personen jag blev för några månader sen, iaf sen i somras & som jag var för någon vecka sen, det är förvånansvärt hur något sådant bara kan ändras & tryckas ner av sånt som varit nu..

Men om någon lämnar eller försvinner ur mitt liv för jag råkar må lite sämre, då är personen inte ens värd mig.. Det kommer nog tillbaka igen, det hoppas jag verkligen :))



Kommentarer
Din Fredrik

Livet är inte alltid lätt. allt kan bli bra och du kan må bra omdu bara vill =)

2011-01-24 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback