Wow ...

Godmorgon :)
Jo, jag lever när det gäller bloggen, jag har bara inte känt för att uppdatera om man säger så :) men det kommer nu!

Helgen har varit bra för min del, systerdottern & jag har varit uppe hos älsklingen ;) vi var & badade, kollade på film, käkade god mat & hade allihop en liten myskväll i lördags :) systerdottern & jag har iaf haft det roligt :D det hoppas jag älsklingen med har haft, trots han störde sig lite på badvakten medan jag sket i det totalt, haha!

Idag blir det rensning på face :D även om dem flesta är gamla klasskamrater & liknande, att jag känner personerna så åker de man aldrig pratar med bort :) jag ser ingen mening med att ha en massa vänner där, när man ändå aldrig ens pratar med dem, haha! För kommenterar de aldrig, man själv inte kommenterar till de, utan de enbart finns där för sakens skull, då kan de lika bra åka bort :) det handlar inte om att ha många vänner på face, det handlar om vem man pratar med.. Sen behöver inte alla spionera på en heller, för om de inte pratar med mig så behöver de heller inte vara vänner på face :D :D :D

Det blir även massor med plugg idag :) det ska bli nice, för nästa vecka börjar min LIA, yey :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback