Vänskap <3

För mig har det ingen betydelse hur många vänner jag har, det spelar absolut ingen roll för det är bara en siffra, däremot är det viktigt för mig att jag kan lita på vännerna jag har ;) så därför har jag hellre få men nära vänner än att jag har hundra ytliga vänner :)
Och de nära vännerna finns i mitt liv, även om man inte träffar de varje dag eller jätte ofta så är de riktiga vänner för mig, vänner som betyder mycket för mig :) en riktig vän finns kvar även om man inte ses varje dag, det kan gå några dagar då man inte pratar, men så länge man håller kontakten så finns vänskapen kvar oavsett vad :)

Jag är otroligt glad & tacksam att jag har de närmsta vännerna som jag har ;) ingen kan någonsin ersätta deras vänskap, de är underbara & är vänner för livet :) en tjej kan också ha killkompisar precis som en kille har tjejkompisar :P så länge man vet vart gränsen för vänskapen ligger & det vet jag & har alltid vetat :)

Känner bara för att berätta lite om de närmsta vännerna i mitt liv (de är värda att nämnas):

Nina: till sommaren så har jag känt henne i tio år ;) det är sjukt vad tiden springer iväg snabbt minsann :P vi har haft våra missförstånd på sms, som det lätt kan bli men vi har aldrig blivit ovänner för det, för det reds snabbt ut igen :) vi har det superduper roligt när vi ses, vi knasar oss, får varandra (och andra) till att skratta, muntrar upp varandra när något hänt, vi är fasiken inte normala ibland :P haha! Men vem vill vara normal liksom :)

Christoffer: också en av mina närmsta vänner, har alltid varit & kommer alltid att vara :) det finns ingen som kan förstöra vänskapen vi har, den är för stark för det.. Med honom kan jag också ha roligt, skratta, det är så lätt att prata med honom om det är något man behöver prata om :) han har alltid varit en underbar vän till mig, alltid funnits där oavsett vad, vi har gått igenom mycket så han är en vän med stor betydelse för mig ;)

Natascha: hur go & snäll som helst ;) dock flyttade hon upp vid Ludvika för att också studera men även för att hon träffade sin sambo & ville bo med honom.. Hon är nere ibland & hälsar på & när jag har intensivveckor i skolan så träffas vi när tiden finns där :) också en vän som jag kan ha roligt tillsammans med, skratta & hon tycker om att knasa sig precis som jag gör ibland ;) hehe!

De tre som jag nämne är de absolut närmsta vännerna i mitt liv, de som alltid varit riktiga vänner i många år nu & de som aldrig gör mig illa, utan tar vara på vänskapen istället :))

Det finns en till som är en nära vän, Alex :) var ett tag sen vi träffades nu men är man vänner spelar inte sånt någon roll, utan det är vänskapen i sig som räknas :)

Det är alltid kul när man umgås med sina närmsta vänner :) det är ju så när man blir äldre, att tiden avgörs ofta av jobb, studier, avstånd osv men man träffas när tiden finns där :)) tycker om mina vänner jätte mycket :)
Det finns ingen i denna värld som kan säga åt mig vem jag får/inte får vara vän med, det är helt upp till mig & jag skulle faktiskt bli ledsen om jag förlorar någon av mina närmsta vänner :( det får aldrig hända, hehe!


Älskling
, du tror väl inte att jag har glömt dig? Nej, det har jag verkligen inte. Även om mina vänner har en stor plats i mitt hjärta så har du hela mitt hjärta, det är du som är min stora kärlek, mitt liv, mitt allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback