Usch :(

Igår kväll började det blåsa upp, men de hade varnat för att det skulle bli storm! Och det fortsatte att blåsa upp, så vid halv tolv stormade det ordentligt :( alla jäkla fönster förde sånt oväsen, det hördes som att de skulle spricka & det såg ut som att de skulle fara in i lägenheten vilken minut som helst :O

Jag tycker sånt är läskigt, jag vill inte vara i närheten ifall de skulle gå sönder :( så jag bestämde mig för att lägga mig istället.. Men det gick inget lyckat :(

Ville inte höra allt oväsen, så jag la mig helt under täcket & varje gång det lät som mest så bankade mitt hjärta ännu mer, jag hatar sånt.. Sen har jag vaknat ett x antal gånger p.g.a fönstret fört oväsen...

Imorse lät det lika mycket, det blåser lite mindre nu & jag hoppas att det slutar så att jag inte blåser iväg sen :P haha! Ska ju vara borta hela kvällen :) men det går nog snabbt antar jag, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback