Usch

Det känns nästan som att jag gråter :P ögonen rinner så smått & näsan har blivit täppt :( haha! Det river till & bränner i halsen emellanåt.. För nästan tre veckor sen låg jag hemma med feber & nu detta, jag vill inte vara sjuk.. Men det sägs att när man mår dåligt psykiskt, är stressad osv så har man lättare att ta emot sjukdomar :( meh typiskt då..

Jag förklarade för min lärare varför jag inte var på LIAn om hon ringde ner idag, tillbaka fick jag ett uppmuntrande mail :) hon vet om att jag inte mår bra psykiskt, så hon är förstående till det med.. Jag har nog en av de bästa lärare jag någonsin haft under min tid med studierna, även om hon kan verka sur & sträng ibland så vill hon bara sina elevers bästa :) hon hade ringt ner till LIA platsen & pratat lite med handledaren, jag fick ett mail om det där hon skrev:

- Jag ringde. De tyckte att det gick bra för dig och att du blir godkänd så här långt.

Det är faktiskt glädjande att höra :) jag har redan hört de där tala om att de tycker jag är duktig & klarar av jobbet där :D sen är det så att jag har haft problem med halsen innan, med att svälja maten men det beror på att jag är spänd i halsen, min lärare vet om det.. Hon blev informerad om allt då jag ramlade ihopa på LIAn hösten 2009 :( då det var som allvarligast med min hälsa, då jag började rasa i vikt, åt knappt något alls osv.. Det som gjorde lite uppmuntran var det hon skrev efter :

- Din hals har du problem med rätt mycket. Det blir bättre när du blir äldre och nu är du stressad då blir man lättare sjuk. Jag var likadan när jag var ung och sedan när jag var småbarnsförälder, nu har jag nästan aldrig ont i halsen. Kanske ingen tröst, men det blir bättre!

Oh ja, stressad är man rejält kan jag lova! Jag ser faktiskt framemot att få åka upp om bara någon vecka, det är minsann inte lång tid kvar :O det kan vara rätt bra med lite miljöombyte för mig som mår dåligt & deras miljö där uppe går inte ens att jämföra med här nere :P den är helt annorlunda! Kommer dock sakna älsklingen jätte mycket ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback