Tack :D

Ett stort tack till den anonyma personen som igår morse laddade på mitt kontantkort med 100 kr :D jag har ingen aning om vem personen är, han/hon har inte sagt något om det, men jag tackar ändå (ifall personen skulle läsa här)..

Det är jätte snällt, dock kunde du ha sparat 25kr, med att ladda på kompis 75 istället :P hehe!
Idag laddade jag dock på det som jag brukar ha varje månad, det jag tycker är bäst för mig ;) dessutom smsar jag ju gratis till alla, oavsett operatör :D har ju 5000 gratis sms & använder inte ens 1/4 av de, haha!

Visst, Comviq har sina brister de med men jag kommer aldrig att byta operatör :) jag har tidigare haft vodafone (numera telenor), sen bytte jag till tre & därefter bytte jag till comviq, nu byter jag aldrig igen :)) telia kommer jag aldrig i mitt liv att använda, det räcker att deras mobilia bredband suger!

Oavsett vilket så tackar jag den anonyma personen :) hade jag bara vetat vem du är, så hade jag tackat dig personligen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback