Stadsbussarna :(

Alltså, nu påpekar jag inte alla busslinjer, men dem flesta är bara såå fruktansvärt dåliga så det finns inte.. Denna jäkla kollektivtrafiken i Malmö stad borde ses efter & verkligen göras något åt & det är snarast..

Där finns en del busslinjer som jag inte ens tänker klaga på, för de kommer i alla fall ofta, även om där ibland är förseningar & saker som krånglar med de bussarna också men värst är det med bussarna som nästan alltid har 15-20 min mellan varje busstid liksom..

Bland annat linje 34 :( den kan göra en tokig ibland.. När man inte ska med bussen kommer den i tid osv men när man ska med den kommer den aldrig eller är väldigt försenad :( jag stod nästan 40 min & väntade på den när jag skulle hem, för den som skulle köra 41 inte dök upp, suck!

Jag tänker inte diskutera kollektivtrafiken, för det mesta funkar det bra, men sen finns det gånger då man får problem men det är minsann inte alltid :)

PS. Bilden är en gammal sen de hade linje 11 för många år sen, haha!



Kommentarer
Nina

Ja, de linjerna kommer jag ihåg. De gick bättre än vad bussarna gör idag. :P

2011-02-13 @ 08:05:57 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback