Sova kanske? :)

Aaa, jag tror det nu är dags för mig att bädda ner mig i sängen & sova ett par timmar :) det hade verkligen suttit skönt just nu, dock lite orolig för älsklingen, kan inte prata med honom förrän imorgon igen :(

Imorgon är jag så illa tvungen att stiga upp redan vid 06.00 tiden & sen lyckas hålla mig vaken tills jag ska åka vid 09 :P fråga mig inte hur det ska gå till, men jag får tvinga mig till det :P jag använder mobil som alarm på morgonen & eftersom jag inte har haft någon mobil sen 13-tiden idag så får mamma vara min väckarklocka imorgon bitti & hon går runt 06-tiden, haha!

Men imorgon har jag mobil igen & det ska bli underbart att få kunna skicka sms till älsklingen igen ;) ska dock bara se hur jag tar mig bäst dit imorgon, men vet att där finns en buss som stannar nästan precis utanför :P hehe!

Sen kommer det bli plugg imorgon & på kvällen jag ska iväg på ett informationsmöte & det är även min sista lediga dag, sen har jag LIA två dagar innan ytterligare två dagars ledighet för att sen jobba lör & sön :)

Sov så gott, Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback