Sluta vara så jävla ....

... UTESEENDEFIXERADE!!! Det om något stör mig så fruktansvärt mycket så det finns inte.. Alla är vi mån om vårt utseende men det behöver faktiskt inte gå till överdrift för det.. Det spelar ingen roll hur en annan människa ser ut, alla är fan lika mycket värda & har ni någon gång hört talas om att det är INSIDAN som spelar den största rollen.. Det är insidan hos en person som man börjar tycka om, inte utseendet liksom.. Man blir inte kär i hur en människa ser ut :O men jag vet att det finns hundratals människor runt om i världen som går efter hur en person ser ut på utseendet, ser den inte bra ut så vill den inte heller lära känna personen & det tycker jag är SÅÅ fel.. Ni får ursäkta men det gör jag faktiskt..

Vi dras alla till olika typer av utseende, men det innebär inte att vi ska välja vem vi vill träffa p.g.a hur någon ser ut, om den ser bra eller mindre bra ut.. Man kan inte genom utseendet se om den personen kanske är ens livs kärlek, en underbar person med ett varmt hjärta osv ;)

Visst, min pojkvän hade ett jäkligt bra utseende när vi träffades, han var snygg & underbart fina ögon & leende men det var hans personlighet som jag blev förälskad i, sättet han är på, den person som han är ;)

Jag bryr mig inte hur folk rår om sitt utseende, om de alltid vill vara utmanande klädda, sminkade hela tiden osv osv för det är upp till folket själva, men överdriv inte heller med utseende, att man måste se ut på ett visst sätt osv för att kunna bli accepterad, det stör mig..!! Får jag veta att någon umgås med mig för hur jag ser ut, klär mig osv eller att min pojkvän träffade mig första gångerna p.g.a hur jag ser ut så lär jag reagera..!! Eller det hade gjort mig ledsen iaf...

Jag själv är mån om mitt utseende men inte till den delen att det går till överdrift.. Sen dessutom så går jag en hel del osminkad, i mjukiskläder, ser ut som jag själv vill & jag är inte trådsmal :) jag är mig själv, det enda som jag är rätt noga med är håret på huvudet :P haha! Annars struntar jag nästan i hur jag ser ut, för jag bryr mig inte vad andra tycker osv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback