Skönt :)

När jag kom hem blev jag glad över posten som hade dykt ner i brevlådan :) där låg ett brev från sjukhuset, äntligen har jag fått en ny tid för ett kontroll prov :) jag tror inte det är något & jag hoppas verkligen INTE att där är något, men provet är otroligt viktigt att ta, även om jag tyckte att det var obehagligt sist :(

Det är just den smärtan som jag lever med, som finns där varje dag men som jag inte alltid nämner att jag fortfarande har ont.. Jag var på akuten annandagjul då de kollade med ultraljud (noggrant) & tog lite prover på mig, bland annat det jag snart ska ta igen.. När jag gick där ifrån var jag lättad, hon sa att allting såg bra ut, men cellprovet de tog var viktigt för de :O hon sa att jag får svar inom sex veckor om det inte visar något, men snabbare svar om de ser något..

Ca två veckor senare fick jag ett brev hem om att jag har visat cellförändringar :( det var inget roligt då jag var lättad när jag gick ifrån akuten..

Jag tror inte att det är något fel, det kan man få utan att det behöver vara något men för säkerhetsskull vill de ta ett nytt prov & den tiden fick jag idag :) känns lite skönt faktiskt.. Skulle det visa något så får man svar på det ganska så snabbt om fallet skulle vara så! Och skulle det vara något så tar jag det då, när jag vet vad det är men jag tänker dock be de ta reda på vad min smärta beror på, kan fan knappt ha sex utan att det ska göra sjukt ont ju :( smärtan känns hela tiden, bara jag böjer mig, sträcker på mig osv...

Nej, jag tyckte bara det är skönt att ha fått en tid dit nu :) jag ska till samma man som jag skulle ha varit hos den 4 Jan, men som jag avbokade för jag hade varit där akut en vecka innan liksom.. Haha, där ser man! Det ska nog gå bra, kommer inte ens gå dit ensam så det är lugnt :)



Kommentarer
Din Fredrik

Följer gärna med dig om jag kan.

2011-02-07 @ 23:00:51
Nina

Jag följer gärna med dig med, bara säg ifrån när och var, så följer jag med i den mån jag kan. :)

2011-02-08 @ 05:25:20 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback