Sängen kallar ;)

Nu kallar faktiskt sängen på mig & mina ögonen skriker "blunda blunda" & det som händer om jag blundar är att jag somnar ;) men först ska jag stänga ner datorn & göra mig klar för sängen, det skulle dock inte förvåna mig att när det är gjort & jag bäddat ner mig så ligger jag där helt pigg, haha :P

Idag har man gjort två gästinlägg :) ett i älsklingens blogg & ett i vännen Ninas blogg :) tycker sånt är roligt att få lov att göra, speciellt när de som allra minst anar det :) skulle vilja se deras miner när de ser inläggen, hehe!

Vill någon överraska mig med ett gästinlägg så bara säg till ;) tycker som sagt det är roligt, att få överraska & bli överraskad ;) roligare om det sker mer än en gång ;)

Men nu säger jag godnatt för denna kväll, dags att krypa ner i sängen & sen njuta av mina lediga dagar :D yey!

Sov så gott
Natti Natti



Kommentarer
FREDRIK

va kul då skall jag gå in och läsA DET NU

2011-02-18 @ 07:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback