Sängen kallar :)

Jag kan riktigt höra hur min säng kallar på mig :P & dit ska jag snart, mycket snart :) för jag tänker sova igenom nattens timmar, för det är snart tid att stiga upp igen, bege sig ut i kylan & till min LIA för en ny dag där :) denna veckan har jag endast morgontider, men jag har hellre det än kvällen så för min del är det lugnt :) jag skulle ju ha kväll egentligen imorgon men bytte till morgon istället :D det innebär att stiga upp tidigare, men det gör inget! När man kommer ut i kylan vaknar man minsann till liv igen, haha!

Ikväll har det inte hänt så mycket, jag har mest tagit det lugnt, tog en otroligt varm & skön dusch innan, sen smorde jag in mig i kroppsoljan som jag gör ibland, sen bara kopplat av :) har kollat på CSI NY & därefter Big Brother :P det blir alltmer dramatik nu, hahaha nu är det dock lite roligare att se på, men det är ett måste imorgon, jag bara måste se hur det gick när Gurkan & Rosa stampade in i huset, hahaha!

Nej, men nu ska jag faktiskt stänga ner datorn & krypa ner i sängen, det ska bli spännande & se hur man reagerar när man vaknar imorgon, det är ju annorlunda nu, hehe! Sov såå gott :)

Saknar min älskling så sjukt mycket, jag längtar verkligen tills jag får träffa honom igen, krama & pussa honom, känna hans närhet & tryggheten tillsammans med honom, älskar honom med hela mitt hjärta, över allt annat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback