Saknar redan ...

... min underbara älskling :) jag tog tåget hem till honom igår kväll, precis när jag var nedanför skriver han "Saknar dig mycket, nu får du ta & komma hit", haha sekunder efter öppnar jag dörren :D det var så underbart att få krama om honom ;) vi kollade på tv & myste tillsammans :) vi var inte uppe så länge, jag var helt slut i kroppen & behövde sova lite men det blev mer än vad jag hade tänkt hihihi ;) bara speciellt ju, inget jag har emot så..

Idag sov vi lite längre, eller jag var uppe omkring kvart över åtta, vaknade till att älsklingen vände sig, tryckte till min fot (omedvetet) sen hade vi det lite mys & därefter käkade vi frukost tillsammans :) sen hjälpte jag honom att plocka undan lite, sen hade vi det mys ;) sen kom där två som kollade på hans lägenhet :) han gjorde lite mat sen vart jag med han lite & jobbade :) han lämnade av mig i Lund & nu är jag hemma! Det kändes lite trist för jag ville inte riktigt åka hem, ville ju vara mer med honom men vi ses snart igen :D :D längtar! Tack för ett gott skratt under tiden du arbetade, eller när du körde (det med sms) haha, det gav ett litet gott skratt, kunde inte sluta skratta, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback