Saker jag hade ...

... velat göra :) visst, där finns mycket som man vill göra under livets gång, tex att resa, uppfylla sina drömmar, bli sambo, bilda familj i framtiden, jobba med det man brinner för, vara med om äventyr etc.. Men där finns även små saker som faktiskt inte behöver kosta något, som man inte behöver göra så mycket för, saker som är i nuet..

Jag längtar tills det blir lite varmare, gå en lång promenad längs stranden, såå mys :) något annat som ser så mysigt ut är att få mysa framför en varm brasa & bara vara ;) är två saker jag gärna skulle vilja göra, hihi ;) sen finns det många andra små saker man också hade velat göra, men det är väl enbart sådant man får fortsätta drömma om antar jag, haha!

Jag är precis som många andra, har sådant man skulle vilja göra, saker man ser framemot, drömmer om osv.. Det sägs att man ska uppfylla sina drömmar innan man dör & det tänker jag göra med mina, jag tänker inte gå miste om något i livet, hehe!

Helt ointressant för er läsare kanske, men det är som sagt min blogg, där jag skriver precis om det jag vill ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback